Facebook oglaševanje prinaša velike donose

Facebook oglaševanje je izjemno donosno, če ne najbolj od vseh oglaševalskih kampiranj, ker je druga največja platforma za oglaševanje na svetu. Prednost je, da Facebook pobira podatke uporabnikov in jih lahko dobro nastavite v oglasih, da lahko ciljate točno določene ljudi, katerim  veste, da lahko prodate izdelek ali storitev ali pa da dosežete večjo ozaveščenost glede vašega podjetja.  Facebook oglaševanje se izplača, kar si preberite v tem članku. Lahko kontaktirate tudi strokovnjake in se z njimi pogovorite o svojih projektih in ciljih. Če niste strokovnjak na tem področju, potem lahko, kljub veliko vloženega denarja, imate izgube in nobenih učinkov, saj učinkovite oglase od neučinkovitih dejansko ločijo malenkosti.

Kdaj je facebook oglaševanje uspešno?

Za facebook oglaševanje si je najprej treba zastaviti jasne cilje, kaj in do kdaj se bodo dosegli. Cilji so lahko večja prodaja, kar se točno določi v procentih ali v denarju, večja ozaveščenost kupcev, vidnost podjetja na trgu ali pa večji obisk vaše strani, bloga in še drugi cilji. Ko je ta prvi korak narejen, se lotimo drugega koraka.

facebook oglaševanje

Drug zelo pomemben korak za facebook oglaševanje je določanje ciljnih skupin ali nakupnih person. Kdo so točno vaši kupci, ki jim boste prodajali. Nekatera podjetja imajo to že razdelano. Ta so dostikrat že sedaj precej uspešna, z oglaševanjem na Facebooku pa so lahko še toliko bolj uspešni. Potem so podjetja, ki menijo, da vedo, kdo so njihovi kupci, pa se motijo, zato njihova prodaja ni uspešna ali pa je premajhna, ker se obračajo na napačno publiko.

In tretji pomemben korak je dobro oblikovanje, vsebina ter pravilne nastavitve oglasa, da se prikaže pravim ljudem na pravih krajih v pravem trenutku, ter da so ljudje zainteresirani klikniti oglas. Oglas mora biti jasen in imeti sporočilo, ki bo takoj v treh sekundah človeka pritegnilo, drugače ste ga izgubili. Če niste gotovi, kaj je dobro, se naredi AB testiranje, kar pa tudi ni preprosto narediti, vendar je zelo učinkovito.

AB testiranje

AB testiranje je hkratna objava dveh enakih oglasih, ki se razlikujeta med seboj le v eni zadevi. To je lahko naslov, lahko je slika, barva gumba, drugačen poziv k akciji. To se za facebook oglaševanje uporablja pogosto, da se ugotovi, kaj najbolj privlači vaše kupce. Naenkrat se testira vedno le ena sprememba, ker drugače ne boste vedeli, kaj točno je delovalo in kaj ne. Ko ste opravili prvi trest, lahko nato naredite naslednjega in tako naprej.

AB testiranje deluje tako, da polovici potencialnih kupcev pokažete en oglas, polovici pa drugega. Časovno določite koliko časa naj test traja in ko se konča, potem se preostanek budžeta nameni tistemu oglasu, ki je požel največji uspeh, kar seveda naredi FB avtomatika sama, če tako nastavite.

Največja napaka v FB oglaševanju

Da facebook oglaševanje ni preprosto ve  vsak, ki se je že opekel. Največja napaka, ki jo naredijo novopečeni oglaševalci je, da nastavijo avtomatiko, da sam program za trženje v Facebooku odloča o tem, kdaj in koliko bo porabil sredstev za določeno kampanjo. To se dejansko nikoli ne obnese. Vsi uspešni in izkušeni FB strokovnjaki v oglaševanju trdijo, da je nujno nastaviti parametre in čas ter zneske oglaševanja. Nujno je tudi spremljati kampanjo, kaj se z njo dogaja in če je karkoli narobe, je treba kampanjo takoj ustaviti.

Facebook oglaševanje je zahtevna naloga. Ko ustavite kampanjo, je treba dobro pregledati analitiko, kaj se je dogajalo in ugotoviti, kje je bila narejena napaka. Treba je imeti tudi nekaj izkušenj, kar pa ima strokovnjak, ki lahko tako napako hitro popravi. Vi pa lahko iščete precej časa. Stanke pa gredo h konkurenci.